niedziela, 21 sierpnia 2011

Rozetkowa- na wyzwanie


Karteczka, która powstała zainspirowana mapkowym wyzwaniem nr 76 ogłoszonym na http://sasya-sketches.blogspot.com/.

Po raz pierwszy wykonałam rozetkę (na tej kartce została użyta właściwie wersja nr 2) i użyłam Perfect Pearls do ozdoby rozetki i w stemplach wewnątrz kartki. Gotową rozetkę delikatnie przycisnęłam do poduszki z bezbarwnym tuszem do embossingu, który pokrył tylko wystające części i użyłam Perfect pearls, dzięki czemu rozetka delikatnie się mieni (niestety mimo wielu prób nie udało mi się pokazać tego na zdjęciu).

Wnętrze kartki ozdobiłam borderem z dziurkacza i stemplami z perfect pearls (tutaj już bardziej widać połysk na zdjęciu).


 








8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful card! Love the colors. Thank you for playing with Sasya's sketches!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne kolory! Bardzo fajna kartka
    pzd
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. красивая открыточка!
    Благодарим за участие в блоге s'Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, thank you, and you come to my blog.
    I can write in English;) You have a great card out!
    Thank you for your participation in the job s'Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje ta rozetka. Kartka jest taka delikatna i elegancka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatna i piękna. Tez ostatnimi czasy polubiłam rozetki, Twoja pięknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...