czwartek, 18 lipca 2013

Pastelowo i romantycznie

Kartka Oliwii N, która została zaproponowana do zliftowania na lipiec na blogu scrapgang zainspirowała mnie do wykonania karteczki urodzinowej dla wyjątkowej osoby.

Pracę zgłaszam również na wyzwanie Shabby Tea Room #175 jako, że przy lifcie  inspirowałam się tym cudnym zdjęciem i wykorzystałam koronkę, perełki i kwiaty :



I lifted a beautiful card by Oliwia N, I was inspierd by the beautiful photo posted at Shabby Tea Room  I used a little bit different materials including, lace, pearls and flowers. Thank you for inspiration.
 








Do zamontowania dużych perełek w kompozycji kwiatowej wykorzystałam łodygi pozostałe po kwiatuszkach, które wykorzystałam do innych  prac. Posmarowałam koniec łodygi magikiem i włożyłam w otworek perełki. Dzięki zielonemu pokryciu łodygo mocowanie nie wyróżnia sie z kompozycji.




I jeszcze dla porównania: praca Oliwii
i moja





 Dziękuję za dobrnięcie do końca posta ;-D

8 komentarzy:

  1. Śliczny lift! Bardzo dziekuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Your card is stunning! I love the flower arrangement and the turned back paper. Just gorgeous! Thanks or joining us at The Shabby Tea Room!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający lift. Świetny patent z łodyżkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the way you positioned your flowers, so gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  5. Romantyczna i ........... nie wiem czemu ale zalotna :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny lift Aga !! może tez sie skuszę, nigdy nie robiłam takiej kartki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...