piątek, 13 grudnia 2013

Turkusowo

Dzisiaj kartka świąteczna z życzeniami dla klientek , która wylądowała w zakładzie koleżanki jako prezent Mikołajkowy. Miała być intensywnie turkusowa i duża. I była. (wymiary 19x17 cm ;-D)
Przy okazji okazało się, że moje turkusowe papiery "wyszły" i pojawiła się okazja, żeby pobawić się trochę mediowo (czytaj: pobrudzić się ;-D).

Oto jaki papierek sobie wykombinowałam. Po prawej oryginalny papier Namaste- po lewej, to co mi z tego papieru wyszło przy użyciu stempelków, tuszu i embossingu .



A karteczka prezentowała się bardzo mroźnie (aaach, jakże bym chciała, żeby moje poisencje wyglądały tak jak Wioli....)


Karteczkę zgłaszam na wyzwanie w Craftowym Ogródku:

http://craftowyogrodek.blogspot.com/2013/12/wyzwanie-swiateczne-z-lemoncraft.html

Dziękuję serdecznie wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze ;-D

4 komentarze:

  1. Piękne te turkusy :) Bardzo podoba mi się efekt papieru postemplowanego i zaembossowanego :) A co do poisencji to mam ten sam problem - trzebaby zmienić wykrojnik niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, ja się nie poddam, chociaż już zakończyłam chyba produkcję kartek świątecznych na ten rok- chyba jeszcze jedną z poisencjami wyskubię ;-D

      Usuń
  2. Aguś ten papier jest boski. Świetnie go sobie stworzyłaś. Jak to się mówi: Potrzeba matką wynalazków. Ty spokojnie papierki sam sobie rób, bo sa śliczne. A karteczka, wiadomo, że cudna. :)
    Jeśli chodzi o poinsecje to, tak jak napisała Asia, wystarczy inny wykrojnik i Twoje zdolne raczki wyczarują piękniejsze od moich. :D
    A wykrojnik wiesz, gdzie jest ;)
    Pozdrawiam ceplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...