sobota, 14 czerwca 2014

W tajemniczym ogrodzie

Gdy koleżanka poprosiła mnie o ekspresowe zrobienie karteczki dla swojej córki na urodziny, w pierwszej chwili nie miałam pomysłu, co może się spodobać poukładanej 15-latce... Później przyszło natchnienie, dzięki wyzwaniu scrapek.pl  i tak oto powstała karteczka z motywem ogrodu....


Motyle i brzegi karteczki pokryłam delikatnie brokatem  MS.




Karteczka jest mocno warstwowa i przestrzenna...



Kwiatki jak zwykle kombinowałam sama z papieru Namaste...


W pracy wykorzystałam:
tusz Prima Marketing
perełki w płynie
tusz Distress


Kartkę zgłaszam na wyzwania :

W tajemniczym ogrodzie
http://scrapek.blogspot.com/2014/06/czerwcowe-wyzwanie-nr-28-w-tajemniczym.html




oraz


http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-cykliczne-paleta-barw.html





11 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, a ten widok za oknem mrrr.....cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca! Dziękuję za udział w Scrapkowym wyzwaniu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Agnieszko. Wspaniałe jest to okienko z widokiem. Bardzo mi się podoba. Wyszło rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niebanalne kolorki , a okienko fantastyczne-ślicznie po prostu..

    OdpowiedzUsuń
  5. to okno mnie urzekło, ta kartka ma niesamowitą duszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, zadbałaś o każdy szczegół, nawet o odpowiedni widok z okna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka niezwykła. Warstwowa, przestrzenna a do tego grafika daje poczucie "głębi". Ślicznie ukwiecona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności popełniłaś. Jest magia, jest głębia, jest piękno i wrażenie trójwymiaru.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna, niesamowite wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka a okienko jak prawdziwe!
    Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów i zapraszam na wyniki! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...