środa, 23 lipca 2014

Urodzinowo-pudełkowo



Dziękuję bardzo za wszystkie miłe komentarze pozostawione pod moją pierwszą inspiracją dla Rapakivi!

Dzisiaj chciałam pokazać sześciokątne pudełeczko, które zrobiłam, by za pakować urodzinowy prezent dla mojej Mamy.  Użyłam  do tego celu papier Rapakivi, Lacy Sunset #6,który okazał się  okazał się idealny do wykorzystania w tej sytuacji . Dzięki różnorodności obrazków nie musiałam dodatkowo ozdabiać ścianek - wystarczyło wyciąć prostokąciki z odpowiednim obrazkiem, dodać kompozycję kwiatową, wstążeczkę i "ta dam". 

 


Jeśli ktoś byłby zainteresowany kursem, jak zrobić takie pudełeczko- dajcie znać ;-D

Wykorzystane produkty:

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na bloga Rapakivi po więcej szczegółów oraz inspiracje dziewczyn ;-D

11 komentarzy:

  1. Piękne pudełko, wspaniale ukwiecone!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja dawno takiego cudnego pudełeczka nie widziałam:) mamie zazdroszczę i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełeczko. Świetnie wykorzystałaś ten papier. :)
    Mama na pewno była zachwycona takim upominkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko. Myślę, że można by było fajnie w nim boxy pakować :P
    Dawaj ten kur na pewno komuś się przyda, choć wyobrażenie mam jak by można je było zrobić , ale gotowy szablon to wiesz hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudelko super! Kurs mile widziany, nauki nigdy dość:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne, ciekawy kształt i piękne wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko jest mega śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne :-) kształt inny niż większość pudełek widzianych na internecie. Dekoracja bardzo radosna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i ciekawe, bardzo chętnie zobaczyłabym kursik :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...