środa, 20 sierpnia 2014

Pudełeczko pełne wspomnień

Witajcie ;-D

Dzisiaj przybywam z inspiracją dla sklepu Rapakivi.  Temat inspiracji to wakacyjne pamiątki, a jak wakacyjne pamiątki to muszelki ;-D


W związku z tym moja wakacyjna inspiracja to pudełko na wakacyjne zdobycze mojej córki (głownie muszle, gałązki i szyszki ;-D). Jest dosyć spore bo ma wymiary 21x15cm, ale  takie musiało być, bo moje dziecko jest typem zbieracza i każda znaleziona muszelka jest cenna i musi być zabrana o domu...

 Pudełko udekorowałam żaglówką, której burtę zrobiłam z patyczków po lodach. Maszt, to kawałek patyczka do szaszłyków. Dodałam także znaleziony kawałeczek kory z brzozy.

 Dodałam kawałeczki sznureczka i siatki, która została z ozdoby bukietu. Przykleiłam również kilka muszli. Większe elementy przykleilam dla pewności klejem na gorąco.


 Papiery wykorzystane do zrobienia pudełeczka  postarzyałm i potuszowałam

 Pudełeczko zyskało aprobatę córki  jest już wypełnione wakacyjnymi skarbami  ;-D

W pracy wykorzystałam:

Papier Lacy Sunset 6

To jeszcze nie koniec wakacyjnych inspiracji. Na kolejną zapraszam wkrótce.


13 komentarzy:

  1. Przepiękne! Przyjemnie przechowywać pamiątki w takim pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie, pomysłowo, praktycznie - 3w1 :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka pudełek pełnych wspomnień, ale żadne nie jest takie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudneeeeeeeeeeeeee i życze wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełeczko jest piękne !!!!
    Świetny pomysł z wykorzystaniem patyczków po lodach.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ( jakkolwiek do mnie trafiłaś ;) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne!!! wystarczy spojrzeć i samo patrzenie nasuwa wiele wspomnień. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko jest świetne! Wykorzystałaś tyle rzeczy, które mnie się wcale z morzem nie kojarzą (patyczki, kawałek kory-chyba, tasiemka falista, wykrojnik w ogóle nie w fale;) a pejzaż stworzyłaś iście morski, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :) idealnie oddaje klimat wakacji, morza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pudełko :-) robi się teskno za latem, morzem, wakacjami...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...