sobota, 3 stycznia 2015

Świateczne ostatki

Dzisiaj już "najostatniejsza" porcja kartek świątecznych... Nie mogłam sobie odmówić ich pokazania, bo po pierwsze: miło bardzo mi się je robiło, a po drugie, trafiły do dwóch osób, które bardzo lubię ;-D

Karteczki są oparte na produktach Rapakivi i Eko- Deco.

Pierwsza jest w typowo świątecznej zielono-czerwono- białej tonacji.



 Druga jest zdecydowanie cieplejsza w odbiorze. Tutaj główną rolę gra czerwony papier.

 
 
W obydwu wykorzystałam cudne drewniane  gwiazdeczki z Eko-Deco oraz słodkie rękawiczki z Rapakivi.

Pierwszą pracę zgłaszam na kolorystyczne wyzwanie Art-Piaskownicy:
http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/12/kolory-na-grudzien.html

A obydwie, z racji użycia rękawiczek oraz sporej ilości "śniegu" na zimowe wyzwanie Digital Paper:
http://madebyjanet.blogspot.com/2014/12/wyzwanie-grudniowe.html


6 komentarzy:

  1. Piękne obydwie, a każda ma swój niepowtarzalny klimat Świąt. Ciężko mi zdecydować, która bardziej mi się podoba... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous cards Agnieszka!! So many beautiful details on both! Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  3. Są piękne !!!
    Bardzo świąteczne :)
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No popatrz, popatrz .... jedna jakaś taka znajoma mi się wydaje. Całkiem jak ta stojąca w moim salonie :))))))
    Cieplutkie kolorki - słowo daję, że czuję zapach piernika, urocze rękawiczki i te rewelacyjne olszynowe szyszeczki (skąd wiedziałaś, że o nich myślałam??????) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digital Paper ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...