poniedziałek, 16 lutego 2015

Z turkusem

Wczoraj ruszyło  tradycyjnie wyzwanie na blogu CraftBar. Tym razem jest to wyzwanie mapkowe, które przygotowała Dagmara. Dodatkowym wymogiem jest użycie koloru turkusowego...

Mapka prezentuje się tak:


 A to moja odwrócona interpretacja mapki.  Ze względu na odwrócenie kompozycji, napis umieściłam na bannerku.

Kółeczkowe tło to połączenie papieru Piątek Trzynastego,  stempla Projekt Prezent, który pokryłam turkusowym pudrem do embossingu,  Kryształków Primy i perełek w płynie...

 Kwiatuszki zrobiłam sama zainspirowana cudnymi kwiatkami Doroty.
 
I jeszcze raz całość:

Wykorzystane materiały:

 Magiczne Chwile - Wieczór w Wenecji /EVENING IN VENICE   Mojito - take your time/keep calm  Chill Out - travel/seaside  WITRAŻE - Bordery

6 komentarzy:

  1. Wspaniała !!!
    Fajnie poszarpane papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i to połączenie kolorów:turkus i brąz, uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous card Agnieszka!! Love the colors, torn paper and those flowers are so beautiful! I saw you would be back at Cardabilities as a designer :) Congratulations!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory, śliczna ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, to zestawienie kolorystyczne ... te papiery ... ten dół kartki ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...