sobota, 25 kwietnia 2015

Chusteczkowo

Witajcie, 

dzisiaj przybywam z chustecznikami. Pierwszy powstał biały, bardziej elegancki, ale gdy zobaczyła go moja córka, która ma fazę turkusową zażyczyła sobie coś w tym kolorze dla siebie. Miało być błyszcząco i turkusowo...

Drewniane bazy chusteczników najpierw pokryłam gesso, późnej przykleiłam tekturki, potem całość pokryłam odpowiednio- gesso po raz kolejny (białe pudełko) i farbą akrylową (turkusowe). Później dodałam przetarcia w różnych kolorach (turkusowe pudełko spryskałam też mgiełkami i pokryłam brokatem). Na koniec dla zabezpieczenia kolorów i tekturek pomalowałam wszystko matowym gel medium. Efekt tych wszystkich zabiegów poniżej:






Materiały:


http://www.scrapiniec.pl/pl/p/Simply-the-BEST-napis/2995We are the CHAMPIONS napishttp://www.scrapiniec.pl/pl/p/Ornamenty-Idea-doro/3336d78c905ce58830bf93e21d90dbf770433e925b4fNarożniki Idea d'oro 


Ayeeda Paint - Matte TurquoiseAyeeda Paint - Gold Glitter
Medium żelowe- Gel medium MATTGesso - grunt akrylowy 120mlPasta modelująca 120 ml
   

Mgiełka perłowa - Turquoise LightMgiełka perłowa - Old Gold



Pozdrawiam!



8 komentarzy:

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...