środa, 6 maja 2015

Po słonecznej stronie

Dzisiaj, na blogu Craft-Passion rusza słoneczne, wiosenne wyzwanie, w którym należy użyć koloru żółtego- ma on być dominujący w pracy:
http://craftpassion-pl.blogspot.com/2015/05/wyzwanie-6-kolor-zoty.html 
Nagrodą jest kupon 30zł na zakupy w sklepie Craft Passion
oraz banerek zwycięzcy :)

Koniecznie zajrzyjcie jak z wytycznymi wyzwania poradziły sobie inne projektantki. Poniżej moja interpretacja.Wykorzystałam w niej nowy wykrojnik- serwetkę z listkami, którą wycięłam w żółtym papierze Rapakivi. W kompozycji wykorzystałam także żółte róże .



W pracy wykorzystałam:
Wykrojnik serwetka z listkami  Taśma 3D 2-str klejąca gr. 3mm 6mm/5m

2 komentarze:

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...