sobota, 16 stycznia 2016

Trochę blasku/A little bling

Witajcie,
mój dzisiejszy post (pierwszy w ramach DT Lemoncraft) będzie pełen blasku, za sprawą pięknych, brokatowych papierów, o których kilka słów zamieszczam w prezentacji video dostępniej na dole posta. 
Ja w moich kartkach wykorzystałam brązowy papier (w którym się po prostu zakochałam) i pomarańczowy. Dodają one elegancji i właśnie delikatnego błysku moim kartkom.


Hello,
my today's post (the first one for Lemoncraft DT) will be full of bling thanks to the wonderful glittery papers, which I present in details in a video placed at the bottom of the post.
In my cards I used the brown and the light brown paper. I must admitt I fell in love with the two colors. They add some elegance and a little of bling to my cards.



 Kwiatek pokryłam jasnobrązową i turkusową mgiełką:
I covered the flower with a light brown and turqoise mists:
 Żeby nadać pracy ciekawej tekstury, papier bazowy pokryłam pastą strukturalną i spryskałam mgiełką.
To give  some texture to the work, I covered the base paper with some texture paste and sprayed it with glimmer mist.
Druga kartka jest w innej palecie kolorystycznej, kwiatka na pracy zrobiłam z papieru Dom Róż.
The second card is in a different color palette and I made the flower myself


Brzegi liści delikatnie "przydymiłam" farbą akrylową.
The edges of the leaves I "smoked" slightly with some acrylic paint.


A oto i obiecane video:
And here goes the video I've promised:

Moje błyszczące karteczki zgłaszam na wyzwanie 13@arts
I enter my glittery cards for the 13@rts challenge
http://13artspl.blogspot.ie/2016/01/challenge-38-shine-blask.html

Pozdrawiam serdecznie,
Warm regards,

Agnieszka


Materiały/ Supplies:


9 komentarzy:

  1. Cudowne kartki. Wszystko tam jest takie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są Agnieszko. A film WYMIATA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Creating beautiful and very stylish !! Thanks for joining us at 13@rts!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne !!! Dziękuje za udział w wyzwaniu 13 arts.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki. Z pewnością osoby do których trafiły były zachwycone :) Wspaniale wpisują się w nasze błyszczące wyzwanie. Chyba muszę rozważyć zakup tego brokatowego papieru :P . Bardzo dziękujemy za udział w wyzwaniu 13arts!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne karteczki !!
    Papier brokatowy mam juz w koszyku !! Świetnie dopełnia kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam do obserwatorów:-) Widząc takie cuda po prostu musiałam;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju ale cudne! te brokatowe papiery są genialne! Efekt końcowy jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  9. These are stunning cards, just gorgeous!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...