poniedziałek, 13 czerwca 2016

Kobieco/Feminine cards

Witajcie,
ostatnim razem pokazywałam prace męskie, w mocnym stylu i kolorystyce, dzisiaj chciałam Wam pokazać zestaw prac delikatnych i bardziej kobiecych.  W pracach tych główną rolę grają papiery z linii Basic, które są wg mnie bardzo uniwersalne i mają na prawdę wiele możliwości wykorzystania. Jak różnorodne- zobaczcie na poniższych pracach.
Tło pierwszych dwóch powstało przy użyciu ażurowych wykrojników Sizzix dostępnych w sklepie Lemoncraft. 

Hello,
last time I presented you masculine cards, strong in style and colours, today I'd like to show you a set of delicate more feminine cards. In the cards are used Basic papers from different collections, which  are really versatile for me and they give a lot of different usage opportunities. How different- you can see in my below works.

The background of the first two I created using openwork Sizzix die available at Lemoncraft shop.
Żeby uzyskać potrzebny mi efekt, przekręcałam wykrojnik kilka razy.
To achieve the effect I needed, I turned the cutting die several times.
 
Tą grafikę wycięłam z papieru "Maleńkie Cuda", który jest pełny takich cudowności ;-D
The picture I cut out from "Tiny Miracles"  paper, which is full of such miracles ;-D
 

Mam nadzieję, że linia Basic na dobre zagości również w Waszych pracach! 
Pozdrawiam serdecznie!
I hope that'll use the Basic line as often as I do! 
Warm regards!


Prace zgłaszam na wyzwanie ślubne:
http://blog-helloscrap.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-3-slub.html




Materiały/Supplies:

6 komentarzy:

  1. Oh my, all the cards are so gorgeous! Thank you for the wonderful inspiration.
    Hugs
    Samra
    Paper Talk with Samra

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale cudne !! wszystkie mi się podobają !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, pastelowe kolorki, ślubna karteczka mnie zachwyciła :) I dziękuję że się podzieliłaś swoim kursem na czekoladowniki, poczęstowałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie! dziękuje za udział w wyzwaniu hello scrap ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...