niedziela, 23 października 2016

Jesienny blejtram/ Autumn canvas

Witajcie,
dzisiaj  chciałam Wam pokazać blejtram w jesiennej tonacji, który powstał jako prezent pożegnalny dla uczennicy z wymiany polsko-niemieckiej, stąd dwie malutkie flagi umieszczone przy zdjęciu.
W pracy wykorzystałam cudną ażurową
gałązkę, oraz ramkę z dzwoneczkami, które pięknie komponują się z jesiennym klimatem pracy.

Hello,
 Today, I'd like to show you an Autumn canvas, which I made as a farewell present for a Polish-German exchange student. This is why I placed two small flags under the photo. I used a  wonderful twine, and a flowery frame, that matche the autumn climate of the canvas.






Pozdrawiam Was wszystkich jesienne.

8 komentarzy:

  1. piękne kolory! piękny blejtram! fajna pamiątka!
    byłam kiedyś na studenckiej wymianie w Portugalii. Do tej pory żałuję, że nie znałam wtedy scrapbookingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepły, klimatyczny blejtram... aż się cieplej robi na serduchu. :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blejtramik, będzie świetną pamiątką!
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kompozycja i kolory, bardzo podobają mi sie motyle i listki, nadają lekkości pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...