niedziela, 22 lutego 2009

Złapana, I've been tagged!!!!!

Zostałam wyznaczona przez Magdę by powiedzieć sześć interesujących rzeczy na mój temat. Trudno znaleźć chociaż jedną. Może zainteresuje Wasz poniższe:

  1. Jestem fanatyczką czytania. UWIELBIAM czytać książki- wszystkie, w każdym miejscu i o każdym czasie! I bardzo lubię wracać do swoich ulubionych pozycji.
  2. Od urodzenia mieszkam w tym samym małym miasteczku i uwielbiam je. W Najbliższej okolicy mamy 8 (!) jezior, więc kto by nie uwielbiał?
  3. Dużą radochę sprawia mi eksperymentowanie z kolorem włosów. Zazwyczaj farbuje je na ciemno z jakimiś bardzo intensywnymi pasemkami miałam już: różowe, czerwone, niebieskie, a teraz są intensywnie zielone ;-D
  4. Gram na gitarze i saksofonie i uwielbiam śpiewać, śpiewam praktycznie cały czas…
  5. W naszej rodzinie obchodzimy urodziny miesiąc po miesiącu począwszy od urodzin Szymona w lutym, moje są w marcu, męża w kwietniu a Asi- w maju.
  6. Nigdy nie leciałam samolotem, a bardzo bym chciała…



I’ve been tagged by Magda to tell six interesting things about me. So difficult to think of one. Maybe you’ll find the below interesting:

  1. I’m a reading fanatic. I LOVE reading books- all kids of them, anywhere and any time! And I love coming back many times to the books I liked most!
  2. I have been living in the same little town since my birth and I love it! In the area we’ve got 8 (!) beautiful lakes, so who wouldn’t love it!?
  3. I really enjoy experimenting with my hair color. I usually dye it dark with some really intense highlights- I used to have them: pink, red, blue and now I’m wearing intense green ;-D
  4. I play the guitar and saxophone, and I really LOVE singing! I sing nearly all time ;-D
  5. In our family we have birthdays month after month starting with Simon’s in February, me- March, my husband- April and Asia- May.
  6. I’ve never flown on a plane, and would love to do it…


A ja teraz wyznaczam... And I'm tagging....



Kasię

Beatę

Sarah

Nicky

Sandra

A na koniec jeszcze moje zdjęcie. And to finish I'm showinga photo of me :-D








4 komentarze:

  1. He he... Aga... na blogu mam dopięte mówisz? Nie pamiętam kiedy zostałam wciągnięta w tę zabawę i nie mogę się zmobilizować, żeby coś napisać.... A ze scrapami, to robię ich tyle, że jak bym nie ogarnęła tego od razu, to nie ogarnęłabym wcale... wiec po prostu muszę... :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ale mnie załatwiłaś.....
    Aga,.,,,, Jak mogłaś ...
    Hahaha........P.s. Fota świetna jak zawsze....

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jak ja tego nie zauważyłam? CZekałam na tę Twoją magicznąszóstkę :)
    Polecaj czasem na blogu coś do poczytania, ja też uwielbiam, ale czasu za dużo na czytanie nie mam i wolałabym sięgać po coś sprawdzonego :)
    8 jezior w pobliżu - to jak Cię nawiedzę :) Kocham wodę, jeziora :)
    Samolotem nie leciałaś - ja tylko raz (w dwie strony) i nerwów było co nie miara, bo na starość człowiek już się byle czym denerwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you need to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Text Your Ex Back?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wystąpił błąd w tym gadżecie.