niedziela, 27 listopada 2011

Początek serii świątecznej

Zaczynam serie kartek świątecznych. Zamiar jest taki: zrobić pięć wzorów, wybrać najlepszy i rozpocząć produkcje masową (czytaj: ok 10 szt ;-D), przeznaczoną do wysłania do rodziny i przyjaciół.Oto pierwsza.

I'm startig a Christmas card series. My intention is as follows: make five differnt cards, choose the best as start a mass production (it means: 10 items approx.), ment to be sent to family and friends.Here goes the first one. 





3 komentarze:

  1. Śliczna karteczka ! :)
    Ja też zaczynam dopiero produkcje świąteczną :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza, świąteczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga ja nie wiedziałam, że Ty juz tak szalejesz w realu !! :)) Oglądnęłam Twoje dzieła i jestem zachwycona !
    Ciesze się, że zniknełaś z digi, bo powrót boski !
    Świetne karteczki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...