poniedziałek, 14 lipca 2014

Mediowa zakladka

Od dawna "chodziło" za mną chlapanie i brudzenie i gdy moja córka zażyczyła sobie zakładkę do książki z laleczką Primy, to od razu wiedziałam, że ta zakładka grzeczna nie będzie (taka tez jest moja córka).  I tak oto powstała Betty w wersji grunge.

I've wanted to create something "splashy and dirty" for a long time. When my daughter asked me to make a Prima Doll  bookmark for her I knew the bookmark was not going to be nice and orderly (just as my daughter ;-D). And here goes the grunge Prima Betty.


Zakładka na początku wyglądała tak:

At the beginning the bookmark looked like this:


Na początku pokryłam ją całą gesso (gąbką, żeby dodać struktury), a później zaczęła się zabawa. Pokolorowałam brzegi i całą zakładkę różnego rodzaju mediami- mgiełkami, tuszami Disstress i chalkami Primy. Na tło nakleiłam serwetki, wycinanki papierowe, mikrokulki, cekiny  i tiul ;-D.

At first I covered the paper with gesso using a sponge to get a nice texture. And then the fun started. I colored the edges and the whole tag using different media- mists, Distress ink pads and Prima chalk edgers.  I glued paper doilies, die cuts, micro balls, sequins and tulle ;-D

Papierowa i pokolorowana  Betty dostała też nową spódniczkę z papieru scrapowego.

Paper Betty got a new skirt from scrap paper .

 Na koniec dodałam jeszcze odrobię Inka Gold w kolorze turkusowym i brokatową farbkę Ayeedy i pokryłam wszystko medium akrylowym, żeby zabezpieczyć elementy...

At the end I added a little turquise Inka Gold and gold Ayeeda paind and I covered everything with acrylic media to secure all the elements and the bookmark itself...



Zakładkę zgłaszam na wyzwania:

I enter the bookmark for the challenges:


http://diabelskimlyn.blogspot.ie/2014/07/wyzwanie-tematyczne-byskotki.html


oraz

Święto Papieru
http://craft-szafa.blogspot.com/2014/07/wyzwanie39-swieto-papieru.html

21 komentarzy:

  1. Wyszła świetnie! Wspaniałe to tło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O łał. Genialna jest ! Podziwiam Agnieszko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne kolory, faktury - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka :) Świetne kolory- tło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie :D Widzę, że masz nowe hobby :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy o laleczkę chodzi, czy o chlapanie ;-d Ale i jedno i drugie spodobało mi się ogromnie ;-D

      Usuń
    2. P.S. Dzięki za udział w wyzwaniu Craft Szafy :D

      Usuń
  6. Bardzo ładna zakładka !!
    Życzę powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakładka ,taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  8. This bookmark is fabulous! Great background stamping~ I'm looking forward to your DT creations at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  9. No Aga poszalałaś mediowo z zakładką. Świetnie wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Absolutnie fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. kapitalna, podoba mi się jej grunge'owy charakter :D dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna zakładka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna zakładka! mnie również podobają się te laleczki, wciąż jednak nie mogę się zdecydować którą wybrać! Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft-Szafy.

    OdpowiedzUsuń
  14. super zakładka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała zakładeczka !!!
    Betty też świetna :)
    Ja jak narazie robię w wersji 3d, może kiedyś równie ładnie pokoloruję jak u Ciebie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you got to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Have your ex CRAWLING back to you...?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wystąpił błąd w tym gadżecie.