czwartek, 28 sierpnia 2014

Niech sie kręci

Dzisiaj przybywam z kartką męską, którą dostał na urodziny mój Tata... Sentencja "niech sie kręci pasowała mi do okazji i całokształtowo idealnie, z racji zawodu Taty ;-D

Tekturową bazę kartki pokryłam pastą strukturalna i wytuszowałam... Napis na dole kartki wykonałam embossingiem na gorąco...

 Trybiki pomalowałam farba metaliczną
 Wskazówki zegara spięłam czerwonym ćwiekiem...


Praca jest mocno warstwowa, zgłaszam ją więc na Warstwowe wyzwanie CraftBar.

http://1.bp.blogspot.com/-ku5SgwRlfMc/UgN1Ms9h8TI/AAAAAAAAFnM/f2iepwzMFJ0/s240/logo%2Bna%2Btle%2Bna%2Bbloga.jpg

Pozdrawiam serdecznie wszystkich i życzę pogodnego pierwszego tygodnia szkoły ;-D

10 komentarzy:

  1. Ależ fajnie to wszystko wyszło, tyle mediów - bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko - zauroczyła mnie na amen - jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i bardzo klimatycznie, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, Ciebie też musiało nieźle kręcić podczas tworzenia, bo wykręciłaś fantastyczną dłubaninkę :))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow wspaniały ten tag! Ale to się wszystko pięknie "skręciło" :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wystąpił błąd w tym gadżecie.