wtorek, 16 września 2014

Zmiana klimatu

Za chwile na moim blogu nastąp[i zmiana klimatu, a właściwie pory roku... A będzie to trochę zimy w lecie (jeszcze).  Moja pierwsza zimowa karteczka powstała kilka dni temu... kiedy miałam zimową fazę... i przyznam, że jeszcze nigdy nie zrobiłam bożonarodzeniowej tak wcześnie... 

In a while a change of climate or rather the change of the season will take place on my blog. There will be a little winter in summer... My first winter card I created a several days ago, when I had my winterly phase... and I must admitt I've never made a Christmas card so early before...




Kartka powstała na bazie papieru A time 4Joy Rapakivi , a w roli głównej, czyli bombki wystąpiła okrągła ozdoba ze sklepu Eko-Deco, którą pokryłam złotą akrylową farbą o ozdobiłam kryształkami...

I made the card on the basis of A time 4Joy Rapakivi paper. And the main caracter- the christmas decoration is played by a Eko-Deco round ornament, which I covered with a golden acrylic paint and added some crystals to make it blink...

 Kompozycję na górze kartki ozdobiłam dzwoneczkami i cudnymi, oszronionymi owocami głogu ze sklepu Rapakivi.
I adored the composition at the top of the card with golden bells and  adorable, frosted hows form Rapakivi shop.

 Mam nadzieję, że mocno Was nie zmroziłam w ten ciepły wrześniowy dzień ;-D Wkrótce pojawią  się mniej zimowe projekty ;-D Pozdrawiam serdecznie!!! 
I hope I didn't make you shiver on that warm September day! I'll post some less winterly projects, soon.. Best wishes!!!!

14 komentarzy:

  1. Karteczka mimo, że zimowa, to posiada swój ciepły klimat :)
    Jest piękna !!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga nie strasz lata ;) A karteczka bardzo wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka! Kojarzy mi się z tymi pasiastymi cukierkami na choinkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna! Pięknie wygląda ta gałązkowa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, na blogach już się robi świątecznie! Piękne dzwoneczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju, ale się pospieszyłaś :) Śliczna kartka :) Super dodatki. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała karteczka , świetnie dobrane kolory i ta cudna bombka...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna! Zimowa a jednoczesnie ciepła:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest i mam nadzieję, że nie wystraszy nam pięknej pogody za oknem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna jest :) zimowa i jednocześnie ciepła

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna zima nam się szykuje. Pełna ciepła in, ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała karteczka w boskich kolorach ale... to już naprawdę zima nadchodzi? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. a w tej się po prostu zakochalam :) jest przesłodka, kolory idealnie zesobą grają a jednocześnie kontrastują, mega super świąteczna propozycja!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...