sobota, 21 marca 2015

Albumik- ramka na zdjęcia

Witajcie,
chciałam Wam pokazać dzisiaj albumik-ramkę na zdjęcia, który powstał na przywitanie nowego członka pewnej rodziny. Nie jest on w typowych, dziecięcych, pastelowych kolorach, ale w delikatnych beżach i turkusach.Główną ozdobą są Scrapińcowe tekturki.  O takiej formie myślałam od dawna po warsztatach Enczy... Bo w trakcie warsztatów udało mi się wyciąć tylko bazę ;-D

Hello, 
today I want to show a photo frame album, which was created to welcome a new member of a family.  I didn't use typical, baby pastel colors- but it was created in delicate beige and tuquise. The main decorations is Scrapiniec Chipboard.
 I've been thinking about the for since Encza's workshops. I managed to cut out only the base doring the workshops ;-D 

Do ozdobienia albumu- ramki  użyłam napisów oraz doodli, część z nich dostosowałam do swoich potrzeb, wycinając potrzebne elementy. Niektóre tekturki zembossowałam lub potuszowałam.

 To adore the album I used word art and doodles, some of them- customised. I cut out some of the elements to adjust them to my needs. I hot embossed or inked some of the chipboard.
 
By zapakować albumik zrobiłam pudełeczko, które zostało ozdobione stosownym napisem....
I created a box with a suitable heading to pack the album...
Pozdrawiam,



Wykorzystane  materiały:

http://www.scrapiniec.pl/pl/p/Brush-art-elements-love-doodles/3370http://www.scrapiniec.pl/pl/p/Super-STAR-napis/3009http://www.scrapiniec.pl/pl/p/Brush-art-elements-jar-of-hearts/3372
 http://www.scrapiniec.pl/pl/p/Brush-art-script-Amazing/3192
Strzałki słówka handscript font po polsku

5 komentarzy:

  1. Przepiękna pamiątka, bardzo mi się podoba takie połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. A te turkusy wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik jest świetny !!!
    Będzie wspaniałą pamiątką :)
    Dodatki i kolorystyka wybrałaś bardzo ładne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jet po prostu cudny. :)
    ciągle i niezmiennie mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...