czwartek, 30 lipca 2015

Morskie klimaty i tutorial mix-media

Witajcie,
dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moim sposobem na kolorowanie tekturek, w tym przypadku wodorostów, które użyłam w tej kartce:


 



Potrzebujemy:

 Najpierw maluję tekturkę kredkami akwarelowymi. Używam najczęściej różnych kolorów, żeby praca wyglądała w miarę "naturalnie". Tutaj użyłam: zielonego, żółtego, niebieskiego i morskiego.

 Później pędzelkiem wodnym (można użyć zwykłego pędzelka) rozprowadzam i mieszam wszystkie kolory ze sobą.
 Następnie, gdy tekturka jest WCIĄŻ MOKRA pokrywam ją "Glossy accents".

Zależało mi, żeby wodorosty wyglądały jak najbardziej naturalnie, dlatego na mokre jeszcze glossy- wysypałam mikrokulki.
 A później odrobinę gazy pokolorowałam tuszem i przykleiłam do wodorostów...
Podobne zabiegi przeprowadziłam z rybkami:  
I dla porównania:  rybki są pokolorowane metodą z glossy" na mokro", napis "Summer" jest tylko pokolorowany kredkami akwarelowymi (wykorzystałam te same odcienie).
 


W karteczce wykorzystałam tekturki:

Whalecome Summer - Bottles - Butelki  http://www.scrapiniec.pl/pl/p/Brush-art-script-seasons/3451 http://www.scrapiniec.pl/en_US/p/Underwater-podwodna-rafa-koralowa/3412

Pozdrawiam,

Agnieszka

Scrapiniec

8 komentarzy:

  1. Cudna !!! Oprócz morskiej scenki zachwyciło mnie "okienko" z szarego sznurka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! A wodorosty jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale cudna :) Bardzo mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna piękna praca! Świetny kursik!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kurs i cudowny morski klimacik ,Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your beautiful card! Where do you get the sea image cardboard shapes from?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...