piątek, 25 września 2015

Do szkoły

Witajcie,

dzisiaj chciałabym pokazać plan lekcji, który zrobiłam dla mojego syna. Praca ma ograniczone ozdoby, bo miałam nad głową krytyka, który nieustannie powtarzał "Nic już nie dodawaj!".
Paski z planem lekcji wsunęłam w nacięcia w papierze scrapowym A Hint of Pepper z kolekcji Rapakivi , dzięki temu będzie można włożyć nowy plan, gdy stary będzie już nieaktualny.

W pracy wykorzystałam choragiewkidwustroną taśmę klejącą i taśmy 3Dstrzałki, napis "You rock", alfabet tekturkowy.

Pracę zgłaszam na wyzwanie:
http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/09/zainspiruj-sie-witaj-szkoo.html

 Hello,

I'd like to show you a lesson plan I made for my son. The plan is not richly ornamented because I had a critic standing behind me and repeating "Don't add anything more!". I put the stripes with the plan into the holes I had cut in scrap paper- A Hint of Pepper by Rapakivi . Thanks to that it will be possible to replace the stripes when the timetable is outdated.
 I used bannersdouble sided tape & 3D tape, arrows, "You rock", chipboard alpha.



Pozdrawiam,

Agnieszka

5 komentarzy:

  1. Przyznam rację Twojemu krytykowi. Tak jest w sam raz. Plan ma zdecydowanie młodzieżowy charakter i duża ilość ozdobników jest zbędna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzwaniu PC

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny! Podoba mi się bardzo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PC :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...