czwartek, 17 marca 2016

Jajowa/Eggy

Witajcie,
święta wielkanocne za pasem- przygotowania trwają w najlepsze- w związku z tym moja dzisiejsza inspiracja jest z nimi związana. 
Chciałam Wam pokazać karteczkę z pisanką z Papierowego Miszmaszu,
 którą potraktowałam mediami.

Hello,
Easter is approaching very quickly, everybody is getting ready for the season, this is why my today's inspiration is for the occassion.
I wanted to show you a card with an Easter egg by Miszmasz Papierowy. I used quite a lot of media to prepare the egg.
Pisankę najpierw podkleiłam papierem i w niektórych miejscach wkleiłam mikrokulki, później  całość pokryłam gesso, przy użyciu twardej gąbki, dało to ciekawą teksturę. Po wyschnięciu całości, za pomocą pędzelka wodnego, bardzo delikatnie pokolorowałam brzegi ecoliną. I efekt jest taki:

First, I put a piece of scrapbooking paper at the bottom of the egg, and then I added some microbeads here and there. Next I covered everything with gesso, using a hard sponge to get a nice texture. When everything dried I coloured the edges with ecoline using a waterbrush. And the effect I got looks like this:

Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka wersja tej tekturkowej pisanki.
Pozdrawiam serdecznie, życząc rychłej wiosny...
I hope you'll like the version of the chipboard Easter Egg. 
I wish you all the best, hoping the Spring will be here soon..

Karteczkę zgłaszam na wyzwania:
http://bialekruczki.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-nr-2.html
 http://papeliapl.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-9-pisanki.html
http://swiatstempli.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-2-wielkanoc-z-tekturkowa_13.html

11 komentarzy:

  1. W tej pracy najbardziej podoba mi się to, że potraktowaŁaś tekturkę mediami - ja również lubię takie eksperymenty. Bardzo fajny efekt dały mikokulki. Metamorfoza tekturki nadała całości ciekawy klimat. Dziękuję za udzial w wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna praca! dziękuję za udział w wyzwaniu świata stempli!

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na moje wyzwanie!

    http://www.scrapingbypola.blogspot.com/2016/03/wyzwanie-3.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kompozycja, i taka energetyczna! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna, wiosnę czuć bardzo intensywnie :) Urzekła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka :) Bardzo mi się podoba :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ŚS :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Papelii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śWIETNA ! I TE WARSTWY...Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu DT Świata Stempli

    OdpowiedzUsuń
  9. If you need your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (even if they're dating somebody else now) you need to watch this video
    right away...

    (VIDEO) Have your ex CRAWLING back to you...?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Wystąpił błąd w tym gadżecie.