piątek, 1 kwietnia 2016

Komunijna/First Communion

Witajcie,

dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczkę komunijną, nietypową- bo dosyć kolorową. Jest to inspiracja na najnowsze wyzwanie na blogu Miszmasz Papierowy- Komunia z tekturką, w którym należy wykonać pracę komunijną z użyciem tekturki.

Karteczka powstała z papierów Paper Passion- Fiołki i Magnolia, które wygrałam jako nagrodę w wyzwaniu Miłość niejedno ma imię. 
Tekturkę komunijną pokryłam białą farba akrylową i szklanym brokatem. Winne grona zrobiłam za pomocą farbki 3D. 
Mam nadzieję, że taka wersja pracy komunijnej Wam się spodoba.

Hello,
Today I'd like to show you a colourful  First Communion card. I made it as an inspiration for Miszmasz Papierowy challenge- Communion with a chipboard. You have to make a First Comunnion project using a chipboard. 
The card is based on Paper Passion Papers- Fiołki and Magnolia Collections I won as a prize in a challenge. 
I covered the chipboard with some acrylic paint and glass glitter. The grapes I made with 3D paint. 
I hope you'll like the kond of First Communion card. 


Zapraszam do udziału w zabawie!
  http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2016/04/wyzwanie-2-komunia-z-tekturka.html

W pracy wykorzystałam:

Gałązki winorośli komplet http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/p/Okragla-ramka-z-hostia-i-winorosla/55


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...