wtorek, 17 maja 2016

Komunijne inspiracje/First Communion inspirations

Witajcie,

jako, że sezon komunijny w pełni, dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka prac z komunijnymi tekturkami komunijnymi, które teraz w sklepie Miszmasz papierowy możecie  zakupić z 20% rabatem na hasło: komunia.

Pierwsze prace są bardziej ozdobne, dwie ostatnie, to propozycja na "szybkie" karteczki, gdy brakuje czasu na zrobienie czegoś bardziej pracochłonnego...

Hello,
 today I'd like to show you some fisrt communion inspirations with Miszmasz Papierowy chipboards which are available 20% off usig a discount code : komunia. 

The first two cards are more decorated, the last two are quick cards to make when you are short f time to make something more time consuming  .....
http://miszmaszpapierowy.com.pl/pl/c/I-Komunia-Swieta/19



Mam nadzieję, że podobają się Wam moje propozycje!
Pozdrawiam serdecznie,

I hope you like the inspirations!
Regards,

Miszmasz Papierowy



W pracach wykorzystałam:

Pękaty kielichGałązki winorośli kompletKiście winogron Ażurowy kielich z hostią

1 komentarz:

  1. Rany jak mnie dawno u Ciebie nie było! Wstyd! Ale wysyp wspaniałości powala! Wszystkie kartki są piękne ale nie byłabym sobą gdybym nie napisała, że moim faworytem są niebieskości :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...