niedziela, 19 czerwca 2016

Zakończenie roku szkolnego/End of school year

Witajcie,

wakacje tuż tuż, więc dzisiaj chciałam Wam pokazać dwie karteczki z podziękowaniami dla nauczycieli. Są to karteczki z uroczymi sówkami. W tle umieściłam również pocięty ornament serduszkowy, który pięknie wypełnia kompozycję. Całość pokolorowałam ekoliną i pochlapałam białym splashem.

Hello,
summer holidays are approachiong soon, so today I'd  like to show you two thank you cards for teachers. I used the adorable owls to make the cards. In the background I used some cut elements of the heart ornament.  I painted the cards with ecoline and sprinkled with white splash.




 
Czy u Was też już czuć wakacje?  Mam nadzieję, że tak ;-D
Do you feel the signs of summer holidays? I hope so ;-D
Miszmasz Papierowy 

4 komentarze:

  1. Aga, podziwiam z jaką lekkością komponujesz swoje prace. Tam ciapniesz, tam chlapniesz i powstają cudne inspiracje. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki świetne! Sówki cudne, zwłaszcza ta z niebieskimi oczami :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...