poniedziałek, 19 września 2016

Dziewczęca/Girly

Witajcie!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać karteczkę, która powstała na 5 urodziny pewnej miłej damy. Karteczka miała być optymistyczna i dziewczęca. Mam nadzieję, że udało mi się osiągnąć ten efekt...
W tej pracy wykorzystałam delikatne tło kwiatuszkowe oraz piękny serduszkowy kwiat.
 
Hello!
Today I'd like to show you a card I prepared for a nice lady's 5th birthday. The card was to be optimistic and girly. I hope I achievd  the effect. I used  the delicate  flowery background  and a beautiful heart flower.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie:
http://blog.przyda-sie.pl/wyzwanie-wrzesniowe-tekturkomania/


4 komentarze:

  1. piękna, jaka radosna, buzia sama się do niej śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, wesoła, radosna, aż kipi pozytywnością :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, udało się, udało :) choć mam wielokrotność lat pięciu, to i tak bym chciała dostać taką kartkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...