środa, 8 marca 2017

Zmediowane dwie/Two mix-media cards

Witajcie,
chciałam Wam pokazać dwie kartki, które powstały na naturalnych bazach craftowych.

Hello, 
Today I'd like to show you two cards that I made using natural craft bases.



Wykorzystałam w niej piękne "dmuchawcowe tekturki", jedną z nich przycięłam do potrzebnego mi rozmiaru.
 
 The first one is an interpretation of a sketch at Miszmasz Papierowy blog.  I used beautiful dandellion chipboard, one of them I cut to the size I needed.




Druga, to efekt potrzeby "ciapania". Wykorzystałam w niej narożnik i zawijaskowe narożniki, które ułożyłam w nietypowy sposób- na środku kartki, dzięki czemu uzyskałam ciekawe, tekturkowe tło. Całość kartki pokolorowałam farbkami akrylowymi i stemplami. Kwiat, który w kompozycji gra główną rolę, podrasowałam farbką akrylową oraz drutem miedzianym.

The second one is the outcome of a need for dirty hands. I used some decorative corners and floral corners as a background in the middle of the card. I coloured the card with some watercolor paints and I stamped everything. The big flower I boosted with some acrylic paint and some copper wire.


 Ciekawe, która wersja ciapania spodoba się Wam bardziej?
I'm wondering which "dirty hands" card you'll like better?
 

4 komentarze:

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...