czwartek, 22 czerwca 2017

Intensywna kartka i tutek foto/An intense card and a photo tutorial

Witajcie,

dzisiaj przybywam z drugą częścią porad fotograficznych. Pierwszą cześć, dotyczącą telefonów komórkowych możecie zobaczyć TUTAJ.
Tym razem skupiłam się na krótkim rozszyfrowaniu funkcji lustrzanek i obiektywów. Modelką w nagraniu była karteczka, która powstała na 35 urodziny pewnej szalonej kobiety.

Tło w karteczce zrobiłam za pomocą przezroczystej pasty żelowej, którą nałożyłam przez maskę. Dało to bardzo ciekawy, delikatny efekt. Tło pomalowałam mgiełkami, które wcześniej "napsikałam" na paletkę i nałożyłam je za pomocą pędzelka wodnego. 


Hello,
 today I'd like to show you a second part of photo tutorial. The first part regarding phone cameras is HERE. This time I focused on cameras and lenses.  I used this intense card as a model. 

I used a transparent paste to make  the background, and I paited it with some mists applied with a waterbrush.
 





Zapraszam na bloga Artimeno, żeby obejrzeć filmik
To watch the film please visit Artimeno blog:




Mam nadzieję, że zarówno karteczka, jak i filmik spodobały się Wam!
Miłego dnia!



W pracy wykorzystałam/Materials

www.artimeno.pl/pl/perelki-w-plynie/5925-nuvo-crystal-drops-gloss-oyster-grey-perelki-w-plynie-30ml.html   www.artimeno.pl/pl/mgielki-perlowe-i-kameleonowe/1510-mgielka-perlowa-violet-13rts.html

http://www.artimeno.pl/pl/mgielki-pastelowe/2747-mgielka-pastelowa-lawenda-13arts.html http://www.artimeno.pl/pl/mgielki-pastelowe/2735-mgielka-pastelowa-roz-13arts.html www.artimeno.pl/pl/maski-szablony/5254-dutch-doobadoo-maska-a5-wavy-stripes.html

http://www.artimeno.pl/pl/masa-plastyczna-foremki/6162-masa-soft-do-odciskow-100g.html www.artimeno.pl/pl/pasty-strukturalne-snieg/4460-daily-art-pasta-strukturalna-satynowa-bursztyn-50ml.html www.artimeno.pl/pl/pozostale/6132-daily-art-medium-zelowe-matowe-50ml-.html
http://www.artimeno.pl/pl/lemoncraft/6440-lemoncraft-fresh-summer-02-papier-30x30.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...