wtorek, 22 maja 2018

Kombinowanie z tekturkami/Weaseling with chipboard

Dzień dobry!

W jaki sposób korzystacie z tektutrek? 
Używacie je w całości czy docinacie do własnych potrzeb? 
Przyznam, że ja bardzo często tnę tekturki na różne sposoby. Dzisiaj chciałam Wam pokazać dwie karteczki, w krórych tekturki pocięłam w mniejszym lub większym stopniu. Obydwie kartki powstały z kolekcji Violet Love Studio 75.

W pierwszej bąbelkowe tło przecięłam na pół, tak, aby wystawało po dwóch stronach kartki (niepocięte nie wystawałoby spod kompozycji). W drugiej kartce posżłam o dwa kroki dalej: wycięłam środek z mandali, który dodatkowo pocięłam na  mniejsze kawałki, tak, aby wzbogacić kwiatowy wianuszek.
 Mam nadzieję, że jeśli do tej pory nie odważaliście się ciąć tekturek
- ten post zainspiruje Was do eksperymentów ;-D


Hello!
How do you use your chipboard?
Do you use them intact or maybe you cut them to your needs?
I must admit, that I cut them very often. Today I'd like to show you a set of cards with chipboard I cut. Both cards are made from Violet Love by Studio 75.

In the second card, I cut the bubbled background  to make it stick out in both sides of the cards. In the first card I moved further: I cut out the inside of the mandala to enrich the wreath.
I hope I've inspired you to experiment with chipboard.
 




Miłego dnia!


W pracach wykorzystałam:

http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-babelki/307 http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-azurowa-okragla-ramka-mandala-serwetka-2-13%2C5-cm-/1006




3 komentarze:

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...