niedziela, 7 kwietnia 2013

Candy candy candy!!!

Przy wpisywaniu ostatniego posta zauważyłam, że ma on nr 102. Okazało się, że świątecznej gonitwie umknął mi gdzieś post nr 100, który zamierzałam jakoś upamiętnić. Nadrabiam zaniedbanie organizując pierwsze w swoim życiu candy.


Zasady: 
Zgłoście chęć udziału w zabawie poprzez dodanie komentarza do niniejszej wiadomości.
Podlinkujcie w pasku bocznym zdjęcie i informacje dotyczące candy.
Zostańcie obserwatorami mojego bloga (obecnych obserwatorów pozdrawiam serdecznie i również zapraszam do zabawy).


Losowanie odbedzie się w niedzielę 21 kwietnia, w godzinach wieczornych.

Zastrzegam sobie prawo dołożenia kilku przydasi do tych, które są pokazane na zdjęciu ;-D


Część druga 



W tej chwili candy składa się z :

-bazy na album w kształcie jabłuszka
- zestawu wróżkowo- kwiatowych stempli
- 7 kwiatków szydełkowych
- lnianego sznurka
- wstążeczek różowej i oliwkowej
- pęczku kwiatków chryznatem
- 2 gałązek kwiatków hortensji
-oszronionej róży (średnica ok 3 cm)

 - ćwieków
-ozdobnego pudełeczka
- serwetek paierowych
-garści perełek
-wykrojnikowych i dziurkaczowych motylków

W planach: tekturki i wycinanki wykrojnikowe



 Zapraszam do zabawy!!!!


51 komentarzy:

  1. I dodam, że bannerek umieszczam na pasku bocznym zielonakrowka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja się zgłaszam, banerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Staję i ja grzecznie w kolejce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie można nie stanąć w kolejce,więc się dopisuje...po te smakołyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiu, fiu ... setka minęła? Jak ten czas leci :)))
    Gratuluję i chętnie zapoluję na słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie się pobawię i ja :-)


    http://steefaciszyszarejmychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne cukieraski przygotowałaś, chętnie więc staję w kolejke po nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne cukierki(ach te kwiatuchy i stempelki!) więc zapisuję się koniecznie i zapraszam do siebie na rocznicowe candy!
    http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2013/04/rocznica-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję setki:) Z przyjemnością przyłączę się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielu setek kolejnych postów życzę i blogowania z pasją, radością i satysfakcją.
    Chętnie dołączę do kolejki i zaobserwuję.
    Banerek powieszony tutaj: epokapapierowa.blogspot.com
    Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja się ustawiam po te wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  13. Dłuższej doby życzę. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i zostanę na dłużej :) Banerek na pasku bocznym bloga :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dodałam do obserwowanych, dodalam banerek, a teraz pisze komentarz i marze o wygranej:-) bajkiemilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się z wielką chęcią. Zaczynam obserwować jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się zgłaszam :)
    http://przy-kominku.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce. Banerek już na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  19. Chęć oczywiście nieproporcjonalnie wielka w stosunku do szans na wygraną ;) Buziaki ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Koło takich przydasi nie da się przejść obojętnie, więc ustawiam się do kolejki.
    pozdrawiam i zapraszam na moje candy: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. no jakbym mogła ominąc :))
    ustawiam się przy oakzji podziwiam jak sie pięknie rozwijasz Aga !

    OdpowiedzUsuń
  22. z wielką przyjemnością zostanę obserwatorem i zapiszę się na candy :)
    p.s zapraszam też na rozdawajkę do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale słodkości przygotowałaś :D ja łasuch straszny jestem wiec się z chęcią przyłączam :D
    Pozdrawiam...Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj.
    Trafiłam tu zupełnie przypadkowo. Nie żałuję. Z chęcią się do kolejki zapisuje. Świetne cukiereczki przygotowałaś.
    Zostawiam dla Ciebie życzenia niekończącej się weny twórczej i wielu jeszcze takich setek do świętowania.
    Banerek zamieściłam w lewym pasku bocznym mojego bloga, na którego Cie serdecznie zapraszam.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję tylu postów ! :) Ślicznie tu u Ciebie :) A candy zapowiada się super ;) te stempelki...marzenie!

    Zapisuje się zatem szybciutko i już daję info na pasku bocznym i obserwuję:)

    Pozdrawiam ciepło,

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzisiaj rozpoczynam swoją blogowo-scrapową przygodę :) Więc chętnie się zgłaszam po piękne przydaśki bo dopiero zbieram materiały do pracy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie za jakiś czas jak już będzie się czym pochwalić ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. oglądam wiele blogów i zawsze zachwycają mnie prace scrapowe. A takie przydasie na pewno ułatwiłyby mi stworzenie czegoś równie pięknego jak Ty tworzysz. A wiem, że szczęściu trzeba pomóc więc i ja próbuję zapisując się tutaj u Ciebie, może akurat uda mi się coś takiego zdobyć.
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach, jaki czadowy blog! Dołączam do candy, skoro już tutaj trafiłam :) Zapraszam również do mnie: www.trzyrazyer.blogspot.com
    A! Zostaję na dłużej. Obserwuję jako Angelika Jasiulewicz

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam się w kolejce :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  30. I ja :) Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja się ustawiam w kolejce po e wspaniałości:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością biorę udział w Twojej zabawie:) Gratuluję przekroczenia magicznego setnego posta (ja jeszcze jestem przed:) Gorąco pozdrawiam i mocno trzymam kciuki za te wspaniałości:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście po takie pyszoty z chęcią stanę w ogonku. Formalności dopełnione. Gratuluję serdecznie 100, a nawet 102!!! A przy tym pozwoliłam sobie zaobserwować Ciebie, bo sympatycznie u Ciebie i ciekawie. Muszę Cie mieć na oku:-) W ramach rewanżu, za Twoje słodycze, zapraszam do siebie (strzepki-okruchy.blogspot.com) na moją czekoladową pyszotę. Z nieco innej beczki i już nieco jesiennie (bo ja zawsze czekam na jesień), ale mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu. Zapraszam więc serdecznie, a ja jeszcze u Ciebie pobuszuję:-)
    Pozdrawiam ciepło
    Ed.

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja też chętnie przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie się tu rozgoszczę i pobawię się w Candy Iwona z ciekawszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. z chęcią zapisuję się na candy :)
    obserwuję, a banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    zapraszam też na candy do mnie :)
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. rzutem na taśmę się zapisuję :):) pięknoty takie, że hoho!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne przydasie chcesz nam podarować :).

    Z chęcią i ja się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przypadkowo trafiłam i z przyjemnością zostanę dłużej.
    Życzę wielu kolejnych "setek" !!!
    Pomarzę sobie przez chwileczkę o Twoich wspaniałych słodkościach, choć ostatnich ponoć psy gryzą.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja staje w kolejce i zapraszam również do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam:)
    to ja chętnie wezmę udział. moze los uśmiechnie się do mnie.

    Banerek umieściłam na blogu: maugorzatka.blogspot.com

    Pozdriownka;)

    OdpowiedzUsuń
  42. mam nadzieje że zdążyłam bo chciałbym cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Staję w kolejce po te cuda:-). Twoje prace są świetne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Z wielka przyjemnością dopisuję się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ojej bym przegapiła,,, zapisuję si e po takie cukierasy http://ozdobyagnez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. to i ja staję też w tej dłuuuugiej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie dołączę.Zaraz banerek też będzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...