poniedziałek, 16 grudnia 2013

W turkusach (znowu)

Dzisiaj jest dla mnie wyjątkowy dzień, ponieważ w tym miesiącu zostałam gościnną projektantką Artimeno. Z dumą prezentuję więc bannerek ;-D

http://artimeno.blogspot.com/2013/12/pogaduchy-z-goscinna-projektantka.html


Do wywiadu przygotowałam taką oto romantyczna karteczkę w turkusach (bo u mnie trwa ostatnio taka faza ;-D).





Jest w niej sporo dekoracyjnej taśmy, dużo tuszowań i trochę gesso. Chciałam żeby była delikatna i zwiewna.

Serduszko z masy MS ozdobiłam dodatkowo perlen penem.

 

Wykorzystane materiały:
Gesso
Perełki w płynie
Płatek Śniegu MarianneD
Dziurkacz Doily Lace
Taśma papierowa

Wkrótce zapraszam na wyzwanie na blog sklepu Artimeno! 

6 komentarzy:

  1. Gratuluję. gratuluje!!!! :)))))))))))))))
    Pogaduchy wszyły świetne. A karteczka na tę okazję boska. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, turkusy pasują do Artimeno, a karteczka piękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Królowo turkusów :D, z przyjemnością przeczytałam wywiadzik :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzysz piękne, nietuzinkowe prace, a ta turkusowa jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Za te piękne prace się należało ;) i ... się dostało za swoje, jak się cuda tworzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...