niedziela, 16 marca 2014

Blejtramowo z Enczą

Dziś ciąg dalszy relacji z warsztatów z Anią Hababicką. Tym razem blejtram.

Przyznam, ze świetnie bawiłam się przy wykonaniu tej pracy -ręce odmyłam dopiero na drugi dzień, ale warto było ;-D 

Zaczęłyśmy od pokrycia podobrazia pasta strukturalną,później poszło gesso, perełki i... tusze kredowe Primy, w których się zakochałam po prostu... Są aksamitne i pięknie się rozprowadzają po podłożu... I dzięki nim, miałam chlapania jakie chciałam, a przyznam, że poeksperymentowałam z trzema kolorami ;-D 

Później przyszła kolej na dodatki... I tutaj, dzieki zachęcie Ani zmierzyłam się z czymś, czego nie lubiłam do tej pory- wycinaniem wzorów kwiatowych. Okazało się, że nie jest to tak straszne jak mi się wydawało i nawet kobieta, która na drugie imię ma "Krzywo wycinająca" jest w stanie sobie bez problemu z tym poradzić...

Dzięki Aniu i dzięki Dziewczyny-kursowiczki , za świetną zabawę i przemiłe towarzystwo ;-D





7 komentarzy:

  1. Ale piękny jest, doskonale skomponowany. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko ten blejtram jest przepiękny - już go wcześniej widziałam ale i tak nie mogę się na niego napatrzeć - zapewne będę do niego wracać, czekam na więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnym cudny, cudny!!!
    Widziałam jak powstawał i wzdychałam sobie do kompozycji. :)
    A mediowe tło i pociapanie tuszami też bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, delikatny, romantyczny! Coś pięknego

    OdpowiedzUsuń
  5. Blejtram jak marzenie :) Fantastycznie skomponowany. Z nutką nostalgii, ale i dużą dawką optymizmu :))))
    Skoro się zaprawiłaś w boju z wycinankami, to ..... czekamy na więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest po prostu wspaniały :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...