niedziela, 8 stycznia 2017

Mediowy notes z przesłaniem /A media notebook with a message

 Witajcie,

dzisiaj chciałam Wam pokazać notes, który powstał z okazji świątecznej  wymiany.
Zrobiłam go dla człowieka, który zajmuje się zawodowo planowaniem stąd cytat "Bądź panem swego czasu". W notesie oprócz metalowych i prawdziwych zegarów wykorzystałam również tekturkę z zegarem ze sklepu Miszmasz Papierowy, którą pokryłam przezroczystym gesso, mgiełkami i na koniec matowym żel medium. Żel medium wykorzystałam również do zabezpieczenia wszystkich elementów, żeby w trakcie używania nic nie odpadło.W pracy wykorzystałam cudnie mieniące się mgiełki Lindy's Scrap Gang oraz różnego rodzaju stemple Primy. Stemplowałam je tuszem Archival, żeby nic się nie rozmyło przy mediowaniu.


Hello,

today I'd like to show you a notebook which I made for a Christmas exchange. 
I made it for a man who delas with planning on daily basis, this is why I used a phrase Master your time" Apart from metal and real watches and clocks I also used a chipboard clock from Miszmasz Papierowy,  which I covered with some transparent gesso mists and a matt gel medium in the end. I also used heavy gel medium to protects all the elements form destruction during the everyday usage of the notebook. In the project I used wonderful, sparking mists by Lindy's Stamp Gang and varius Prima stamps. I stamped the decorative motifs with Archival ink to protect everything from dissolving.






Mam nadzieję, że się Wam notes podoba i mam nadzieję, że spodobał się również adresatowi.
I hope you like the notebook and I hope the sendee liked it too ;-D

8 komentarzy:

  1. Super notes. Wszystko świetnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! Już zazdroszczę właścicielowi tego pięknego notesu, nie tylko tego, że go ma ale przede wszystkim, że na żywo może go sobie oglądać tyle razy ile tylko chce, bo na pewno zdjęcia (mimo, że wiadomo-cudowne) nie oddadzą tego efektu WOW :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...