wtorek, 24 stycznia 2017

Coś nowego/Something new

Witajcie,

dzisiaj chciałam Wam pokazać formę, którą zrobiłam po raz pierwszy. Zainspirowana przez Martę Łapkowską wyzwaniem na FB -52 ATC (jedno na tydzień). I tak alfabetycznie tematem ATC są: Art, Bubbles, Coffee. 
Stopniowo będą przybywać kolejne karty. Musze przyznać, że taka forma jest dla mnie sporym wyzwaniem ale sprawia też dużo frajdy. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje pierwsze kroki w ATC. 

Hello, 
today I'd like to show you a project which is new for me. I've been inspired by Marta Łapkowska with her FB challenge 52 ATC. An the alphabetical topics for the ATCs are: Art, Bubbles, Coffee. 
Gradually I'll make more ATC. I must say that the form is quite challenging for  me mut it also gives me a lot of fun! I hope you'll like my first steps at ATC. 










Karty zgłaszam na wyzwanie:

http://niekartkowo.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-117-styl-mixed-media.html 


9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz?! WOW! Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. One są fantastyczne! ATC to wciąż dla mnie ląd nieodkryty... Dziekuję za udział w Nie-kartkowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość, że mediowe i małe to piękne i oryginalne :) Pozdrawiam z Nie-kartkowego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wogóle się nie znam na tej formie, ale te Twoje ATC są przecudne :)Dziękujemy za udział w wyzwaniach nie-kartkowych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ATC! Twoje sa sliczne! Dziękuję za udział w Wyzwaniach Nie-Kartkowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace ;))) dziękujemy za udział w wyzwaniach Nie-Kartkowych ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe! O rety, ale będziesz robić cuda! Już to widzę!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...