czwartek, 2 lutego 2017

Mediowy przepiśnik/ A mix media cook book

Witajcie,
dzisiaj chciałam Wam pokazać niezbyt typowy przepiśnik. Jest on mocno zmediowany.  Do przepiśnika wykorzystałam świetną bazę do przepiśników oraz papier z kolekcji Palce lizać. Główna ozdobą okładki jest kompozycja z łyżeczką " z odzysku. Wszystkie elementy zatopiłam w dużej ilości matowego medium żelowego, więc wszystko trzyma "na mur". Mam nadzieję, że  podoba się Wam taka odsłona przepiśnika.


Hello!
Today I'd like to show you an unusual cook book. It's been heavily covered with different media. To make the cook book I used a great cook book base and a paper from a Yummy collection. The biggest decoration of the book is a second hand spoon. All the elements I covered with lots of gel medium so they  are all really firm. I hope you'll like the version of a cook book.




Na okładce użyłam również crackle medium, co dało piękny, postarzany efekt.
 I also used some crackle medium for the cover to have a nice, vintage effect.

  W środku dodałam praktyczne kieszonki oraz koronkową wstążeczkę, do zawiązywania książki.
I added some heandy pockets in the inside ans a lace ribbon to fasten the book.



Pracę zgłaszam na wyzwania:


http://projectprezent.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-21-dodaj-czerwony.html

 Miłego dnia!/Have a nice day!


 
 
Materiały:/Supplies:

https://studio75.pl/pl/706-notes-przepisnik-braz-a5.htmlhttps://studio75.pl/pl/1026-palce-lizac-zestaw-papierow-12x12.html https://studio75.pl/pl/1341-tasma-koronka-bawelniana-bez-2-metry.html

https://studio75.pl/pl/228-klej-magic-z-aplikatorem-.html?search_query=klej&results=17

12 komentarzy:

  1. wow.... z takim przepiśnikiem to bym sie chyba wzięła do porządku za gotowanie;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i okładka nietypowa ale BARDZO mi się podoba! BARDZO!
    I właśnie fajnie, że nie jest ten przepiśnik taki jaki wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jakby coś smacznego się rozsypało/rozlało. :) Super! Dziękujemy za udział w Retromanii!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ognisty :D Śliczna praca ! Przepiękna kolorystyka, kompozycja, wykonanie ;)
    Dziękujemy za udział w Retromanii!
    Pozdrawiam ,Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta łyżeczka to kropka nad "i", albo wisienka na torcie (będąc w temacie przepisów).
    Kojarzy mi się z bajką dla dzieci z lat mojego dzieciństwa..."Pani Łyżeczka"? Jakoś tak. Cudny przepiśnik. Taki to nawet ja mogłabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiękny. Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny!!! okładka ślicznie zmediowana. Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny przepiśnik Agniezko! Świetnie, że zgłosiłaś swoją pracę na wyzwanie w PP :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna praca! Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Project Prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wymiata ten przepiśnik :)Dziękuję za udział w wyzwaniu PP i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...