niedziela, 19 lutego 2017

Dla nastolatka/For a teenager

Witajcie,
dzisiaj chciałam Wam  pokazać nietypową kartkę urodzinową z przesłaniem,  która powstała z okazji 15 urodzin pewnego ważnego dla mnie młodego człowieka. Wykorzystałam w niej piękne piórka, które połączyłam w kompozycję z gitarą. Całość dosyć mocno zmediowałam i skomponowałam warstwowo. Bazą dla kartki były papiery  Studio 75- Panna Oliwia. Najważniejsze, że nastolatkowi kartka się spodobała- mam nadzieję, że  Wam również...

 Hello,
todqy I'd like to show you an unusual birthday card I made for 15th birthday of a young  man who is very special to me. I used beautiful feathers which I combined with a metal guitar. I used lots of mixmedia  and layers in the card . The base for the card were Studio 75 papers: Miss Oliwia. Luckily the teenager liked the card, I hope you did, too...



Kartkę zgłaszam na wyzwania:

http://diabelskimlyn.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-tematyczne-joannysllonecznika.html

http://scrapek.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-nr-55-cos-pozytywnego.html


Miłego dnia!

8 komentarzy:

  1. Fantastyczna! Świetne kolory, świetna forma, świetne wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. zadowolić nastolatka to sztuka! ;) ale nie ma się co dziwić, że się podobała! świetna jest! dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miodzio :D
    Im dłużej się jej przyglądam, tym bardziej mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna! Nielatwo sprostać gustom i oczekiwaniom nastolatków a Twoja kartka jest swietna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna! Szkoda, że nie jestem już nastolatką :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga u Ciebie zawsze pięknie :0 Dziękuję za udział w wyzwaniu Coś pozytywnego i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...