wtorek, 14 lutego 2017

Właściwy czas/the right time

Witajcie,
dzisiaj chciałam Wam pokazać coś zupełnie nowego... Jest to mój pierwszy samodzielny wpis do art journala, pierwszy tak w ogóle powstał na warsztatach prowadzonych przez Agę Baraniak na Craft-Wawa. I już wiem, że ta forma bardzo mi odpowiada... Dzięki, Aga!


Hello,
today I'd like to show you my very first art journal page I made totally by myself. The first one at all I made during Craft-Wawa, at a workshop by Aga Baraniak. And now I know that this is a kind of a project I really like. Thanks a lot, Aga!


 
 
A tutaj mój wpis poczyniony na warsztatach/ And here goes my workshop page:

 Wpis "Right time" zgłaszam na wyzwania:

Sklepu Lemonade  "A Heart"
 
http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2017/02/wyzwanie-17.html 

 oraz

13 komentarzy:

  1. Oj świetny i jeden i drugi! :) widać, że wpadłaś po uszy w art-journal ;) czekam na kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Bardzo Ci zazdroszczę tych warszatów u Agi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi się podoba! Niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, cudownie.... może już najwyższy czas dać się ponieść art journalowym wpisom, bo na razie tylko podziwiam. Oba są przepiękne i warsztatowy i ten samodzielny, dziękuję za udział w wyzwaniu od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga obydwa wpisy urzekające <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga,fajnie,że złapałaś bakcyla i drążysz temat.Miło,gdy nowe umiejętności cieszą:)
    Ja się zbieram do jakiegoś wyzwania ,żeby wykozrystać nowo poznane umiejętności.Ale...zbieram się...Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpis jest piękny, liczę na to, że powstanie ich więcej! Dziękuję za udział w wyzwaniu Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klimatyczny wpis :) Dziękuję za udział w zabawie z Od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwa wspaniałe! Coś czuję, że będzie ich jeszcze więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny wpis! dziękuję za udział w wyzwaniu ArtJournaLove :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny mediowy wpis :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu od A do Zet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguś piękny wpis. Cóż ja mam Ci więcej napisać, skoro moje poprzedniczki powiedziały już wszystko. Dzięki za udział w naszej zabawie na blogu sklepu Od A do Zet. Przesyłam pozdrowienia i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...