piątek, 17 stycznia 2014

Różano- ekologicznie

Dziś na blogu Artimeno wyjątkowo EKOLOGICZNIE ;-D Taki jest bowiem temat wyzwania nr 21.

I taka jest moja karteczka.



Elementy tekturowe pochodzą z kawałków pudełka, w  które była opakowana jedna z moich przesyłek. Pocięłam je na wąskie paski i delikatnie postarzyłam jej brzegi oraz potraktowałam je farba akrylową.

Z papieru czerpanego zrobiłam róże (wg kursu Klaudii), które popryskałam mgiełką domowej roboty ;-D
 
 Dodałam liście z papieru czerpanego oraz koronkowe. Dołożyłam również ozdoby ze sznureczka. Liście oraz tło pokryłam delikatnie morską farbą metaliczną Viva Decor.

 Między paski tektury wkleiłam mocno "zmaltretowaną" gazę, którą miejscami również potraktowałam mgiełką i farbą Vivy.

 Dodałam trochę perełek samoprzylepnych oraz w płynie.





Dziękuję za wszystkie miłe komentarze pozostawione pod postem o kolorowaniu masy MS ;-D

Pozdrawiam wszystkich czytających ;-D

22 komentarze:

  1. Ty wiesz, że ja się w tej kartce zakochałam ..... wiesz, bo widziałaś moje rozmaślone spojrzenie :))))))))))))))
    Ona jest cudowna!!!!!!!!
    Ściskam bardzo mocno kciuczyska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna krteczka, róże piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, oglądałam ją z każdej strony po kilka razy. Jet po prostu piękna, cudna, śliczna. No po prostu brak mi słów. :)
    Tylko zastanawiam się co Ty z tą gazą miejscami zrobiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asia- dzięki za uwagę (Beata- dzięki za wyjaśnienie ;-D)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ekologiczna kartka i róże wyszły fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudna kartka, włożyłaś w nią wiele serca, nie mogę się tylko dopatrzeć kwiatów/róż na papierze :( A tekturka - miodzio. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Studio75.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, niezwykła i podoba mi się okrutnie:))) Ten turkusowy (chyba) akcent jest idealny!! Wspaniała kartka, jestem nią oczarowana, podziwiałam już na naszym blogu Artimeno i po prostu przytuptałam tutaj, by wyrazic mój szczery zachwyt i podziw:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jak marzenie. Cudna!!!! Uwielbiam Twoje poszarpania i mediowania.
    Widzę, że przemyciłaś ciut swojego ulubionego kolorku. ;)
    W rzeczywistości pewnie jeszcze piękniejsza. Cóż, tylko Betina ma to szczęście oglądać ją na żywo. Muszę to oprotestować! . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu piekna! Wszystko rewelacyjnie dopracowane. Zachwyca oko!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie klimaty! bardzo fajna wyszła

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Uwielbiam te kolory taki styl

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest ta karteczka, a kwiaty wręcz urzekają. Mam kolejną poprzeczkę do przeskoczenia, a mianowicie muszę się nauczyć robić takie pikne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatuszki nie sa takie trudne ;-d Zajrzyj do Klaudii Kszp- genialne tutki ma ;-D

      Usuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...