niedziela, 26 stycznia 2014

Romantycznie

Po męskiej kartce wracam w bardziej romantyczne, kobiece klimaty. Karteczka, którą dzisiaj prezentuję będzie wkrótce dodatkiem do prezentu ślubnego.

Jest bardzo romantyczna w wymowie, dzięki kwiatom (w całości zrobionych przeze mnie), według kursu Klaudii. Do karteczki zrobiłam pudełeczko do kompletu.

 Rameczkę pokryłam embossingiem na gorąco.


Kartkę i pudełko dodatkowo udekorowałam perełkami- samoprzylepnymi i w płynie.


 Płatki kwiatków zabarwiłam tuszem a później pokryłam brokatem, tak jak i brzegi papierowej wycinanki,
 

 

 Inspiracją do wyglądu i stylu karteczki były wyzwania:

 Wyzwanie Galerii Papieru ogłoszone na forum Scrappassion, którego celem było zilustrowanie jednej z kolekcji papierów. Nietrudno zgadnąć jaką kolekcję wybrałam ja. To oczywiście "Usłane Różami".


http://galeriapapieru.blogspot.com/


 Bardzo ciekawą zabawę zaproponowało na weekend Scrapakivi. Z wykreślanki trzeba było wybrać sobie trzy elementy, które trzeba było zawrzeć w pracy. To moje wybory ;-D
 

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/01/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-13.html



Kartkę zgłaszam również na różane wyzwanie na blogu Studio 75. 

http://studio75pl.blogspot.com/2014/01/roze-roze-i-jeszcze-raz-rozewyzwanie-1.html
Dziękuję serdecznie za pozostawiony po sobie ślad w komentarzach i pozdrawiam Obserwujących ;-D

16 komentarzy:

  1. O jak ladnie i romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko - jest piękna. Uwielbiam takie romantyczne klimaty i piękne kwiaty :) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna! Kwiaty wyszły - cudnie! Perełki rozsiane - też!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet, kwiaty wyszły Ci fantastycznie. Bardzo mi się podobają foty na Twoim blogu:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna praca :) Piękna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż rzec ..... słowa to tylko słowa, a to co czujesz mając taką pracę w dłoniach to już zupełnie inna bajka. Obok nich (karteczka/pudełko) nie przechodzi się obojętnie. One poruszają i zmysły, i uczucia.

    OdpowiedzUsuń
  7. och, móc podziwiać ten komplecik na żywo ... ale to dane tylko betinie! ;) cudna karteczka, pełna romantycznego wdzięku. A różyczki mrrr ... przepiękne! :)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny komplet i śliczne kwiaty :)))
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, delikatnie i romantycznie, dziękuję za odwiedziny - interpretacja mojej walentynki - 100% trafienia:) pozdrawiam zimoooowo

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna i niezwykle klimatyczna karteczka, jednym słowem wspaniale jest móc cieszyć oczy takimi kompozycjami.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplecik, cudne kwiatuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka, kwiaty wyszły fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny zestaw, jakże romantyczny! Miło nam, że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu na blogu Studio75, pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...