wtorek, 21 stycznia 2014

Na Dzień Babci i Dziadka

Co roku na Dzień Babci i Dziadka szykowaliśmy z dzieciakami karteczkę i kalendarz ze zdjęciami rodzinnymi. W tym roku miała być również karteczka oraz ramka ze zdjęciami wnucząt, ale po naradach rodzinnych wygrała opcja kalendarz ze zdjęciami wnucząt i ramka, ale ze zdjęciami Dziadków ;-D

I tak oto powstała rameczka- zalterowałam starą ramkę, której zdjęcie (ze względu na brak jakichkolwiek walorów artystycznych) wstawiłam na końcu opisu ;-D

Najpierw rozmontowałam i oczyściłam dokładnie bazę ramki, później przetarłam jej powierzchnię drobnym papierem ściernym (gruby mógłby zostawić rysy- jeśli ktoś chce osiągnąć taki efekt -t ok ;-D). Następnie dwukrotnie pokryłam całą ramkę farbą akrylową w kolorze ecri.

Później całą ramkę pokryłam dwuskładnikowym lakierem do spękań Stamperii oraz wypełniłam spękania postarzającą pastą Pentart w kolorze złotego brązu. Preparaty kupiłam w sklepie w Art&Hobby w Lublinie (dzięki, dziewczyny za pomoc w wyborze i cenne rady ;-D).

Postarzona rameczka prezentuje się tak:


Kwiaty jasne wykonałam z papieru czerpanego, który postarzyłam klasycznym sposobem-  a mianowicie przy użyciu herbaty (świetnie sprawdza się ekspressówka Liptona pita przez moje dzieci ;-D). To samo zrobiłam z gazą użytą do dekoracji, ją również potraktowałam herbatą ;-D

Ciemne kwiatki są zrobione z Małej Czarnej Studio75. Użyłam strony z motywem róż. 
A najmniejsze różyczki są zrobione z kartek książki, która już wcześniej wykorzystywałam w moich projektach, np: tu.

Listki są wykonane z tekturki z pudełeczka oraz z papieru Mała Czarna.

Na płatki kwiatów  i liście nałożyłam odrobinę pasty do spękań, co dało ciekawy, błyszczący efekt.


Do kompozycji dodałam jeszcze trochę koronki, sznureczka oraz perełek w kolorze cappucino. I dołożyłam oczywiście  jeszcze zdjęcie Obdarowywanych  ;-D



A tak prezentowała się ramka przed zmianami (przepraszam za jakość zdjęcia, robione ciemną nocą, przy wyczerpującej się baterii w telefonie, co nie pozwoliło na użycie flasza...)



Pracę zgłaszam na wyzwania:


Monochromatyczne w  Sklep- Ewa

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2014/01/wyzwanie-21-monochromatycznie.html

Wyzwanie różane Studio 75 (poprzednia praca nie spełniała wymogów wyzwania- brak róż na papierze)

http://studio75pl.blogspot.com/2014/01/roze-roze-i-jeszcze-raz-rozewyzwanie-1.html
Babciowo- dziadkowe wyzwanie w Pasie startowym

http://scrapowypasstartowy.blogspot.com/2014/01/dla-babci-i-dziadka.html



Zachęcam również wszystkich do udziału w EKOLOGICZNYM WYZWANIU sklepu Artimeno ;-D


Dziękuję serdecznie za komentarze pozostawione pod postem z karteczką ekologiczną- dodają mi skrzydeł ;-D





13 komentarzy:

  1. Mnóstwo pracy włożyłaś w wykonanie tej ślubnej ramki, ale opłaciło się, bo efekt jest powalający.
    Cudna, nostalgiczna praca.
    Listki .... rewelka, świetne posuniecie z zapastowaniem kwiatków, a koronka fantastycznie "machnięta".
    Chylę czoła :))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. witaj ! niezwykła ramkę stworzyłaś :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękni, ślicznie, cudownie.... :))))))))))
    Rameczka zyskała na tym, że wpadła w Twoje łapki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no cudo...takie klimatyczne....i te róże....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ to wspaniale wszystko skomponowane, to dopiero śliczna ramka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Agneiszko praca jest fenomenalna, kwiaty sa po prostu piekne! Czy moglabys zdradzic z jakiego wykrojnika zrobilas duze kwiaty? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za miłe słowa, bardzo mi miło, że Ci sie podoba rameczka ;-D
    Jeśli chodzi o kwiatki:
    Ciemny to: http://sklepik.na-strychu.pl/pl/p/Wykrojnik-Marianne-Design-Flower-Fantasy-3-szt-LR0128/2427
    Jasne to magnolia, tylko nie mogę znaleźć nazwy- jak namierzę- wkleję ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękna! Uwielbiam takie prace, cuuudo!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ramka! Kolory bardzo mi się podobają! Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ramka!

    Dziękuję za udział w monochromatycznym wyzwaniu.
    Wikucha, DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest! Też używam herbaty do farbowania, głównie koronek :)
    Spękania wyszły idealnie, że też na to nie wpadłam ;)
    Lubię takie klimaty, dlatego podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wizytę i pozostawiony komentarz ;-D
Thank you for visiting my blog and leaving a comment ;-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...